Vragen over het bestellen en kopen van Blue LUST

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over Blue LUST. Kijk eerst of uw vraag bij de meest gestelde vragen staat voordat u contact met ons opneemt. Lees over het gebruik van Blue LUST, ingrediënten, uw bestelling, levering, betaalmethoden en andere vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Vragen over het bestellen en kopen van Blue LUST

Waar kan ik Blue LUST kopen?

U kunt Blue LUST gemakkelijk online bestellen op de bestelpagina op deze website. Ook kunt u Blue LUST ophalen bij ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestelt u voor 16:00 uur en heeft u betaald met PayPal, iDeal of Creditcard dan streven wij ernaar uw bestelling nog diezelfde (werk)dag te versturen. Heeft u voor een andere betaalmethode gekozen dan wordt uw bestelling geleverd binnen 5-10 werkdagen. Voor de levering zijn wij afhankelijk van PostNL. Levering in Nederland geschied meestal de dag na verzending door ons, in België 2 dagen na verzending door ons, en in andere landen kan dit langer duren.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor bestelling binnen Nederland zijn: €3,50, voor België zijn deze €4,50.

Kan Blue LUST discreet verzonden worden?

Omdat wij vinden dat niemand hoeft te weten wat u bestelt, versturen wij al onze bestellingen in een discrete envelop of verpakking. Ook op uw afschrift wordt een discrete omschrijving van uw bestelling gegeven.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is niet mogelijk uw bestelling te annuleren. Ziet u toch af van uw aankoop dan kunt u uw bestelling na levering direct retour sturen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Ik wil mijn bestelling retourneren kan dit?

Neem altijd contact op met de klantenservice als u een product wilt retourneren anders krijgt u geen geld terug. Het retourneren is alleen mogelijk binnen 14 dagen, indien de seal van het flesje niet verbroken is. Stuur uw mail naar sales@klemans.nl met al uw gegevens, bestelnummer en de reden van retour zenden. Omdat het om voedingssupplementen gaat kunnen wij een aangebroken flesje niet meer versturen en zal deze vernietigd moeten worden.

Ik ben niet tevreden over het effect van Blue LUST, krijg ik mijn geld terug?

Nee het is niet mogelijk om uw geld terug te krijgen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?

Het is mogelijk dat deze email in uw map met ongewenste email terecht gekomen is. Controleer dit a.u.b. eerst. Kunt u de bevestiging nog niet vinden? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja dat kan. Op het bestelformulier vult u uw eigen gegevens in en het adres van een ander. Uw bestelling zal dan geleverd worden op het door u aangegeven adres.